Internetový obchod
s chovatelskými
potřebami
pro fretky
Většina zboží skladem
Expedujeme do 3 prac. dnů
je-li všechno zboží ve Vaší objednávce skladem

Veškeré zboží je pouze do vyprodání zásob. Děkujeme za pochopení.

Způsoby zasílání zboží zákazníkovi

V současnosti zasíláme zboží Českou poštou nebo PPL.

 nebo

Balík do ruky i balík zaslaný službou PPL je doručován přepravcem následující pracovní den od odeslání balíku.

 Co se s Vašim balíkem děje od předání jednomu z dopravců, můžete sledovat na stránkách dopravců.

 www.ceskaposta.cz v nabídce menu odkaz Sledování zásilek (Track & Trace)

 www.ppl.cz v horní liště je pole pro vložení čísla zásilky 
(11 číslic).

 

- Českou poštou
- PPL

Českou poštou

Zboží zasíláme jako balík do ruky do 30 kg. Je-li jeho váha větší, je třeba objednávku rozdělit do dvou nebo více balíků a cena poštovného se tak zvýší.

Česká Pošta do

Délka zpracování objednávky je do 3 pracovních dnů, ale expedujeme obvykle do 24 hodin, v pracovních dnech, od objednání. To znamená, že je obvykle do 24 hodin předáme České poště. Obvyklá doba doručení zásilky ČP od vyexpedování je 1 pracovní den.

Pokud Vaše objednávka přijde v pracovní dny do 9 hodin, a je-li kompletní, neměl by být problém ji ještě tentýž den expedovat. Po této hodině už nemůžeme zaručit, že ji expedujeme ten samý den, ale bude pravděpodobně vyřízena až den následující. Tato informace je pouze orientační, nikoliv zavazující.

Z poštovních podmínek České pošty:

(platné od 1. června 2008)
Dobírka
V případě této doplňkové služby podnik vybere při dodání poštovní zásilky od příjemce stanovenou peněžní částku (dále jen "dobírková částka"). Dobírková částka může znít jen na celé koruny nebo padesátihaléře.

Neúspěšný pokus o doručení zásilky
Nebyl-li pokus o dodání poštovní zásilky s poštovní adresou úspěšný, nebo nebyl-li takový pokus z rozhodnutí podniku učiněn, podnik poštovní zásilku uloží. Adresátovi předá písemnou výzvu, aby si poštovní zásilku vyzvedl v určené lhůtě u stanovené pošty. (viz. plné znění poštovních podmínek http://www.cpost.cz/data/psc/zps.pdf)

Otevření poštovní zásilky na žádost adresáta
1. Je-li důvodné podezření, že u poštovní zásilky, která je připravena k dodání, došlo ke vzniku škody, podnik poštovní zásilku na žádost adresáta a za jeho přítomnosti otevře.
2. O otevření poštovní zásilky se pořídí písemný záznam. Kopii záznamu vydá podnik
a) adresátovi, pokud o to požádal a pokud je poštovní zásilka dodána,
b) odesílateli, pokud je poštovní zásilka vrácena.
3. Požadavek na otevření poštovní zásilky může uplatnit jen
a) fyzická osoba, která prokáže, že je adresátem,
b) zmocněnec adresáta, zákonný zástupce adresáta, zmocněnec zákonného zástupce adresáta nebo oprávněná osoba.
V případě podle písmene b) platí ustanovení odstavců 1 a 2 obdobně.

PPL

Rozšířili jsme možnosti zasílání zboží službou PPL, což je expresní přeprava "z domu do domu". Zboží by mělo být doručeno do příštího dne od odeslání, přičemž Vás kurýr kontaktuje telefonicky a dohodne s Vámi čas a v případě potřeby i místo dodání. Firmu PPL předchází dobrá pověst od adresátů zásilek a i my sami s ní máme skvělé zkušenosti, pokud si něco necháme posílat. Proto věříme, že budete spokojeni, pokud si tento spůsob dopravy zvolíte.

Délka zpracování objednávky je do 3 pracovních dnů, ale expedujeme obvykle do 24 hodin, v pracovních dnech, od objednání. To znamená, že je obvykle do 24 hodin předáme PPL. Obvyklá doba doručení zásilky PPL od vyexpedování je 1 pracovní den.

Při zásilce na Slovensko bývá obvyklá doba doručení balíku 2-3 pracovní dny.

Pokud Vaše objednávka přijde v pracovní dny do 10 hodin, a je-li kompletní, neměl by být problém ji ještě tentýž den expedovat. Po této hodině už nemůžeme zaručit, že ji expedujeme ten samý den, ale bude pravděpodobně vyřízena až den následující. Tato informace je pouze orientační, nikoliv zavazující.

Z PPL:

Doručení balíku
- řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti
- zásilku vám standardně doručíme v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V případě nezastižení vám zanecháme oznámení a balík se pokusíme doručit ještě jednou následující pracovní den
- hmotnost balíku je omezena do 50 kg

 do


- v určitých lokalitách ČR nabízíme i večerní doručení v rozmezí 17–21 hodin (seznam lokalit naleznete na http://www.ppl.cz/vecerni_doruceni.asp
- zásilku vám doručíme následující pracovní den po jejím převzetí od odesilatele
- cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz po zadání jejího čísla (11 číslic)

Převzetí a reklamace
- Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.
- Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.

Komunikace s PPL
- pro komunikaci s PPL výhradně používejte číslo zásilky (11 číslic)

(Srpen 2008)
Harmonogram přepravy
do 12:00 objednání svozu
do 17:00 odvoz na regionální depo
do 20:00 na regionálním depu
21:00 - 05:00 na centrále
do 08:00 převoz na regionální depo v okolí adresáta
do 18:00 doručování zásilky

(Obchodní podmínky PPL zde: http://www.ppl.cz/obchodni_podminky.asp)

NOVINKA od 4.10.2010 - možnost úhrady dobírkové částky platební kartou

Jak tato služba funguje?
Všichni naši řidiči jsou vybavení online skenery, které disponují terminály pro platbu platební kartou a tiskárnou pro tisk stvrzenky. Pokud si příjemce objedná zásilku na dobírku, bude se moci při přebírání zásilky svobodně rozhodnout, zda dobírkovou částku zaplatí hotově, či platební kartou.
Při platbě kartou a úspěšné autorizaci platby je zásilka příjemci předána.

Nakupovat lze i bez registrace.

Přihlášení do eshopu




Registrovat

Zobrazit obsah košíku

Aktuální stav nákupu:
0 Kč

Podložka pod myš

Podložka pod myš žlutá tchořovitá fretka

Podložka pod myš s fretkou.

Hrneček s fretkou

Hrníček s fretkou - tchořovitá

Keramický hrníček s potiskem fretky o objemu 300ml. V sekci Pánečkovi pro radost naleznete i hrnečky s jinak zabrvenými fretkami.

Plyšová myška Karlie

Plyšová hračka s catnipem pro kočky.

cena: 54,-

(v sekci: Myšky pro fretky)

Tunel fretka závěsný průměr 15cm

Tunel fretka závěsný průměr 15cm

Závěsný pelíšek tunel o průměru 15 cm, délce 40 cm, takže je vhodný i pro fretčí kluky.

cena od: 286,-

(v sekci: Závěsné pelíšky pro fretky)

Podložka pod myš

Podložka pod myš žlutá tchořovitá fretka

Gumová podložka pod myš s potiskem fretky.

cena: 119,-

(v sekci: Pánečkovi pro radost)

Náš tip

Podložka pod myš

Podložka pod myš žlutá tchořovitá fretka

Gumová podložka pod myš s potiskem fretky.

cena: 119,-

(v sekci: Pánečkovi pro radost)

Hrníček s fretkou - strakoš

Hrníček s fretkou - strakoš - zelenobílý

Keramický hrníček s potiskem fretky o objemu 300ml. Na hrnečku je fretka s bílými znaky na těle. Nabízíme dvě varianty. Hrníček s touto fretkou celý bílý (bílá), nebo hrníček bílý se zeleným uchem a vnitřkem (zelenobílá). Vhodný i do myčky nádobí. Ideální jako dárek nebo jen tak pro radost. V naší nabídce máme i hrníčky s dalšími barevnými motivy fretek, viz. související produkty.

cena od: 119,-

(v sekci: Pánečkovi pro radost)

Hrníček s fretkou - bílá

Hrníček s fretkou - bílá - červenobílý

Keramický hrníček s potiskem fretky o objemu 300ml. Na hrnečku je bílá dlouhosrstá fretka. Nabízíme dvě varianty. Hrníček s touto fretkou celý bílý (bílá), nebo hrníček bílý s červeným uchem a vnitřkem (červenobílá). Vhodný i do myčky nádobí. Ideální jako dárek nebo jen tak pro radost. V naší nabídce máme i hrníčky s dalšími barevnými motivy fretek, viz. související produkty.

cena od: 119,-

(v sekci: Pánečkovi pro radost)


Copyright © 2007 U Frodíka - pro-fretky.cz, kontakt: info (zavináč) pro-fretky.cz | weto.cz webdesign